Batxillerat se’n va de Ruta

2022 05 12 CISTER 2 ret

Els alumnes de primer de Batxillerat vam fer una sortida els dies 12 i 13 de maig amb l’assignatura d’Educació Física.

Vam fer un tram de la Ruta del Cister, que vam començar a Vallbona de les Monges. Aquesta Ruta es pot fer caminant, en bici, en cotxe, etc. i és l’antiga connexió entre els tres monestirs de l’orde del Cister, el de Vallbona de les Monges, el de Santes Creus i el de Poblet.

El primer dia va ser dur ja que vam caminar 27 km, però ens en vam sortir. Vam passar per diferents llocs com Montblanquet, on vam esmorzar; tot i que feia molta calor, vam pujar a veure el santuari del Tallat.  Vam continuar caminant fins a l'Espluga de Francolí i, ja a la tarda, vam arribar a l’Alberg Jaume I, a Les Masies, on ens vam instal·lar per passar-hi la nit.

El segon dia ens vam llevar aviat per esmorzar i seguir de bon matí la segona etapa. Vam caminar uns 20 km des de Les Masies fins a Montblanc, passant per dos punts alts, el mirador de La Pena, des d’on vam tenir unes vistes fantàstiques de tota la Conca de Barberà, i Rojals, on vam dinar.

Van ser dos dies de dures caminades però en què vam passar per indrets molt macos de la Conca de Barberà i en què ens ho vam passar d’allò més bé amb tots els companys i companyes del curs.