La ruta del Cister torna a ser un èxit

En arribar en una zona d'ombra, vam parar per dinar i descansar prop d'una horeta. Vora les 4 de la tarda tot el grup arribava a l'alberg Jaume I, a les Masies de Poblet. Després d'una bona dutxa, gaudírem d'una estona de descans i diversió; alguns, però, van haver de fer d'infermers curant les ferides dels peus causades per la llarga caminada o les sabates.

GOPR5286

L'endemà al matí, després d'un bon esmorzar, els excursionistes vam enfilar fins al mirador de la Pena, on vam poder descansar i gaudir amb les espectaculars vistes de la Conca de Barberà. La caminada va continuar fins a Rojals. El dia era assolellat i, després de dinar a la plaça del poble, els alumnes vam poder reposar una estoneta tot prenent el sol. Encara quedaven 6 quilòmetres, però sabíem que tot era baixada i, encara que estàvem ja força cansats, vam reprendre forces per acabar la caminada a Montblanc, on agafàrem el tren de tornada.

En resum, podem afirmar que la sortida que organitza el Departament d'Educació Física cada any va tornar a ser tot un èxit i, tot i el cansament general, la majoria d'alumnat va respondre amb entusiasme i amb ganes de repetir.