L’alumnat de 2n de Batxillerat-B, del CFGS d’Animació d’Activitats físiques i esportives, i de 1r BAT va assistir a les xerrades de l’ACNUR.
Actualitat
Les Jornades Culturals d'enguany van girar entorn de La flauta màgica de Mozart. En relació amb aquest tema es programà una exposició al Pati de Sant Roc des del dia 22 d’abril fins a l’1 de maig.
El 28 i 29 d'abril, els alumnes de 3r d’ESO de Teatre i Cant Coral –amb la col·laboració d’alumnes d’altres cursos i del Grup Instrumental– van representar La flauta màgica... de les galàxies, de W.A. Mozart, al Teatre Principal.
En el marc de les activitats de les Jornades Culturals, els alumnes de 1r d'ESO van fer la sortida de reconeixement a Verdú, el 29 d'abril.
El Departament de Llengua catalana va aprofitar la setmana de les Jornades Culturals per programar, com cada any, la Ruta Narcís Oller per a l’alumnat de 4t d’ESO.
El 28 d’abril, dins les Jornades Culturals, tingué lloc una conferència, a càrrec de Rafael Esteve, professor d'Història de la Música al Conservatori Superior del Liceu de Barcelona.
El dijous 28, l’escriptora vallenca Margarida Aritzeta va venir al centre a parlar amb els alumnes de 1r d’ESO que havien llegit la seva novel·la L'aiguamoll dels cocodrils.
El 27 d'abril, un grup d'alumnes de 2n d'ESO van anar al Port de Tarragona, aprofitant la setmana de les Jornades Culturals.
Com a iniciativa del Departament de Castellà, els alumnes de 4r d’ESO i de 1r de BAT van fer una sortida a Tarragona, el 28 d’abril, tot coincidint amb les Jornades Culturals.
En el marc del XXIIè Memorial Josep Ramon López, l’Associació que l’organitza va proposar un concurs de recollida de taps de plàstic.
El 25 d'abril, una bona colla d’alumnes de 3r i 4t d'ESO van anar a Barcelona a visitar el centre cultural CaixaForum.
L’Institut va celebrar l’acte cultural de Sant Jordi el dia 26 d’abril al Centre Cultural. L’objectiu central de l’acte era el de lliurar els premis dels concursos literaris que cada any convoquen els departaments de Llengua catalana i de Llengua castellana.