Ruta del Cister 2023

Després d’un canvi d’última hora per qüestions meteorològiques, els alumnes de 1r de Batxillerat van fer la Ruta del Cister a peu els dies 10 i 11 de maig. Aquesta és la crònica que n’ha fet l’Alba Escandell Gonzàlez:

La primera etapa de la ruta del Cister va començar a les 10.30 quan vam arribar a l'estació de tren de Montblanc. Una vegada allí, vam iniciar els primers quilòmetres fins a arribar al poble de Rojals. Vam aprofitar per descansar-hi durant uns minuts per agafar forces i després continuar. Després, ens vam dirigir al mirador de la Pena, on vam aprofitar per dinar. Els últims quilòmetres, que no van ser relativament fàcils, van ser fins a l'Alberg Jaume I on vam poder descansar per preparar-nos per a la segona etapa.

El segon dia de la ruta va començar des de l'alberg  i vam sortir en direcció cap a l'Espluga del Francolí. Vam traspassar el poble, més tard vam continuar el camí i vam parar a Montblanquet a dinar. Després vam fer un últim esforç i vam arribar a Vallbona de les Monges on ja ens esperava el bus.

Després de dos dies intensos de senderisme vam arribar a Valls cansats, però contents d'haver superat un nou repte i haver pogut acabar la Ruta amb dignitat.