Featured

Sortida d’art

El dia 23 de maig, els alumnes de primer de Batxillerat que cursen l’optativa de Dibuix Artístic vam fer una sortida a Reus amb els professors Mercè Bessó i Jesús Moreno. En primer lloc vam visitar la casa de la professora i escultora Mercè Bessó, la qual ens va ensenyar, amb molt d’entusiasme, el seu taller i les seves obres d'art. La visita va consistir en l'explicació del procés de creació d’una escultura amb pedra i les eines que s'han de utilitzar, els tipus de pedra que ella usa, etc.

Després, ens vam dirigir al Centre de Lectura de Reus, per visitar l’exposició Entre marbres, de Mariano Andrés.

Aquest escultor treballa amb marbres, semi calcàries, granits, basalts, gresos, etc. materials que, tractats amb la seva tècnica, arriben a convertir-se en atractives formes còncaves, foradades, entrellaçades, preses de si mateixes, ondulades, etc. En resum, treballades magistralment. Tampoc no s’ha d’oblidar el tacte de les textures i de les superfícies.

Va ser una visita molt interessant, innovadora, rica de treballs, agradable per a la vista, misteriosa i, sobretot, d’una gran elegància. L’exposició s’estarà al Centre de Lectura fins al 22 de juny.

Elisa Mateo