Dijous passat, 17 de juny, tots els grups d’ESO van fer una sortida lúdica per acomiadar el curs.
Els de 1r van anar al Delta, al parc d'aventura Deltaventur; els de 2n van anar a l'Aerojump de Tarragona, i els de 3r i 4t ESO van anar a remullar-se a la piscina del Club de Tenis Plana d’en Berga.
Una bona manera de començar les vacances.
Aprofitem aquesta refrescant publicació per desitjar a tots els alumnes de l’Institut unes bones vacances!