Featured

Sortida lúdica d’ESO

Dijous passat, 17 de juny, tots els grups d’ESO van fer una sortida lúdica per acomiadar el curs.

Els de 1r van anar al Delta, al parc d'aventura Deltaventur; els de 2n van anar a l'Aerojump de Tarragona, i els de 3r i 4t ESO van anar a remullar-se a la piscina del Club de Tenis Plana d’en Berga.

Una bona manera de començar les vacances. 

Aprofitem aquesta refrescant publicació per desitjar a tots els alumnes de l’Institut unes bones vacances!