Després de l’avaluació final de 2n de Batxillerat, quatre alumnes de l’Institut han aconseguit Matrícula d’Honor en els seus estudis de Batxillerat.
Actualitat
Del 27 de maig al 5 de juny, se celebrarà la Setmana de la Natura, que comptarà amb més de 200 activitats arreu de Catalunya.
El 27 de maig, el departament d’Educació física va organitzar una sortida per als alumnes de 3r d’ESO per complementar els continguts treballats a classe.
El 27 de maig, al gimnàs de l’Institut, va tenir lloc l’acte de final de curs de la 91a promoció de la formació professional de l’Escola.
El 25 de maig, el grup d’alumnes de l’Institut que cursen l’extraescolar de teatre van tornar a representar l’obra Sóc guapo.
El projecte de ràdio a l’aula dels departaments de Castellà i Informàtica s’ha presentat en dues trobades de caire educatiu i ha tingut ressò als mitjans de comunicació.
L’Institut Jaume Huguet s’afegí a la campanya solidària de recollida de llet Cap nen sense bigoti, que es posà en marxa per portar llet a les famílies més necessitades.
Els alumnes del CFGM de Cures Auxiliars d'Infermeria van assistir a un curs de Tècniques en serveis d’atenció d’urgències i pacients en estat crític.
El 18 de maig, l’alumnat de 1r del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes va visitar el nou centre de processament de dades del Pius Hospital de Valls.
El departamento de Castellano participó en un seminario organizado para promover los Estudios Hispánicos.
El 12 de maig, els alumnes de 2n d'ESO que cursen Religió van anar d'excursió a l'església de Sant Joan de Valls.
