Un cop feta l’avaluació final de 2n de Batxillerat, l’Institut ha pogut concedir tres matrícules d’honor a les alumnes que han acabat els seus estudis de Batxillerat amb les millors mitjanes d’expedient acadèmic.
Actualitat
El 23 de maig, totes les tutories de 3r d’ESO van fer una sortida per promoure la convivència i aprendre coses noves.
El 27 de maig, cinc alumnes dels CFGM de l'Institut van marxar a Valguarnera (Sicília) per fer una estada Erasmus+.
La Comissió TAC del centre ha preparat un document de bones pràctiques digitals.
El 23 de maig els alumnes de 1r del CFGS de Tècnic Superior d’Ensenyament i Animació socioesportiva van tancar el seu curs escolar fent un triatló a la platja del Miracle de Tarragona.
El 16 i 17 de maig, Guillermo Martínez, alumne del CFGS de Disseny en Fabricació Mecànica guanyador de l'SpainSkills2019, va fer una estada de preparació a Madrid.
El 17 de maig es commemora el Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia, amb l’objectiu de fomentar el respecte cap a totes les orientacions sexuals.
El 16 de maig els alumnes de 4t d’ESO van visitar alguns dels espais de la batalla de l’Ebre.
Els alumnes de 1r del CFGS d’Ensenyament i Animació socioesportiva van acabar la unitat formativa de Medi Natural.
La biblioteca de l’Institut acaba d’inaugurar la tercera exposició d’aquest curs: el teatre.
El 17 de maig, vam assistir a la 4a Assemblea de la Federació de cooperatives d’alumnes de Catalunya, celebrada a les Cotxeres de Sants de Barcelona.
Els alumnes de 2n del CFGS d’Activitats físiques i esportives (AAFE) van anar a Cambrils per fer el darrer crèdit del cicle: Activitats aquàtiques i a la platja.