Els alumnes de l’optativa d’Activitat física i salut de 2n de Batxillerat van visitar, el 27 de març, la Unitat de Medicina de l’Esport (UME) del Pius Hospital de Valls.
Sortides
El 26 de febrer, els grups de Religió de tercer i quart de l’Institut, vam anar als monestirs de Montserrat d’excursió.
Els alumnes de 1r del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes van assistir a una sessió de demostració de muntatge d'ordinadors de nova generació a les instal·lacions de Beep a Valls.
Dimarts 25 de febrer, el Departament de Castellà va organitzar una sortida amb els grups de 4t d’ESO per veure la representació d’una de les lectures d’enguany: La casa de Bernarda Alba, de Federico García Lorca. També vam visitar la URV.
Els estudiants de Religió de primer d’ESO, el dia 21 de febrer estàvem il·lusionats per conèixer l’arqueologia i la cultura judeocristiana del Museu bíblic tarraconense.
El 18 de febrer, els alumnes que fan l'extraescolar de tennis, van fer una sortida al Club Tennis Valls.
El 6 i el 7 de febrer, els alumnes de l’optativa Activitat Física i Salut de 2n de Batxillerat, vam anar a Tuixent-La Vansa a esquiar.
El 29 de gener, els alumnes de 1r i 2n del Batxillerat científic i tecnològic van fer una sortida per visitar les instal·lacions d'ENRESA a Vandellòs.
El dia 23 de gener, el Departament de Llengua Catalana va organitzar una sortida a Barcelona amb dos objectius.
Els alumnes de 2n de Batxillerat de les branques científica i tecnològica van visitar les instal·lacions de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ), el dijous 19 de desembre.